Ile was tu było:

niedziela, 22 marca 2015

Prawie Liebster Blog Awards

Właścicielka bloga: http://teenage-dirtbag-baby-ff.blogspot.com/

Zgłosiła mnie już dosyć dawno do LBA.
Ale, że ja głupia...
No bardziej leniwa...ale cicho sza...
Chciałabym odpowiedzieć tylko na te pytania...

Pytania:

1. Ile masz lat?
2. Dlaczego zdecydowałaś się pisać?
3. Jeżeli byś chciała zmienić swoje życie, co byś w nim zmieniła?
4. Masz jakieś postanowienia noworoczne, jeżeli tak to jakie?
5. Jakie masz pasje?
6. Co Cię inspiruje?
7. Jak masz na imię?
8. Jak byś się opisała?
9. Twój ulubiony kolor?
10. Najlepsze książka, którą przeczytałaś to...?
11. Twoje motto życiowe?

Odpowiedzi:

1.Trudne pytanie... A ile powinnam mieć?
 2.Uwielbiam literaturę każdego rodzaju.
Zwłaszcza Fan-Fation  o One Direction.
 Więc zainspirowana innymi opowiadaniami, zaczęłam pisać swoje.
3.Zrobiłabym coś niesamowitego.
Jeszcze nie wiem co, ale zrobiłabym to.
4.Miałam ograniczyć słodycze.
(Ale jeżeli jesteś uzależniony to nic z tego...)
5.Muzyka, pisanie i...
Nie wiem.
6.Inspirują mnie różne piosenki.
Ogółem mówiąc, czasem też moje jebutniętne sny.
7.Julia.
8.Nieśmiała, naiwna i przyjacielska?
Nie wiem, moja kuzynka przynajmniej tak mówiła.
9.FIOLETOWY!!!!!!!!!!!!!!
10.Ania z Zielonego Wzgórza i Ania Avonlea.
11.,,Gdy się urodziłam szatan powiedział o k***a konkurencja''.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz