Ile was tu było:

sobota, 19 września 2015

LBA

Nominowała mnie Ana Black.
Wiem, że późno ale dopiero niedawno rodzice kupili nowego laptopa.
A więc:

1.Ulubiona postać z HP?

A muszę jedną? 
Powiedzmy, że to jest jedna postać: FRED I GEORGE!
(No  a kto by ich nie lubił?)

2.Czy utożsamiasz się z bohaterem/ką swojego bloga? Dlaczego?

Czasami! A dlaczego?
Dlatego że, jest prawie tak samo walnięta jak ja.
Łatwo się irytuje.
Wali słabe riposty.
I wymieniać a wymieniać.
A dlaczego nie?
Dlatego że, jest ładniejsza ode mnie.
Bardziej odważna i ma więcej pewności siebie.
Jest zdecydowaniem ulepszeniem mnie.

3.Ulubione książki poza HP?

Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy (wszystkie), Olimpijscy Herosi (wszystkie), Kroniki Rodu Kane (wszystkie), Tajemnica Rajskiego Wzgórza, Ania z Zielonego Wzgórza (wszystkie), Wampiraci (czytam dopiero pierwszą część), Tajemniczy Ogród, i wiele wiele innych.

4.Ulubione filmy poza HP?

PJ (Percy Jackson), Filmy Disneya, Pixara, i dużo innych.

5. Z którą z postaci z HP chciałbyś/abyś się zaprzyjaźnić?

Chyba z Ginny i Luną.
Dlaczego?
Tego nawet mój mózg nie ogarnia.

6.Jeśli dostałbyś/abyś wybór życia w świecie jednej z książek/serii, które przeczytałeś/aś, to która by to była?

Byłby to świat Harrego Pottera i Perciego Jacksona.
Moimi rodzicami mogliby być wtedy:
Czarownica/Czarodziej
Bóg/Boginia

7. Czy jest coś, co byś zmienił/a w HP? Jeśli tak, to co?

Tak.
Dodałabym przed śmiercią Syriusz, jego żonę i dzieci (najlepiej bliźniaki: chłopak i dziewczynka).

8.Który film HP twoim zdaniem najlepiej odzwierciedla książkę?

Jeszcze nie wiem.
Tak ogółem jestem na szóstej części książki.
Ale...jak na razie chyba...
No wszystkie pięć!
(Muszę porównać dwie ostatnie)

9.A który najgorzej?

Jak wyżej, na razie wszystkie pięć mi się bardzo podobają.

10.Najlepszy reżyser HP?

Oouu...
Nie mam zielonego pojęcia.

11.Ulubiony aktor z HP?

Aktorzy...
Robbie Coltrane i Gary Oldman.
Jest jeszcze paru.
Ale zbyt długo by wymieniać.

Nie nominuję nikogo. Od dawna nie czytałam innych blogów.
A jak czytam to ich raczej nie komentuję...
Po prostu nie umiem pisać komentarzy >.<

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz